foto relat 1

"No et detinguis en el dolent que has viscut... camina cap al bé que pots tenir."

Relat Testimoni d'una usuària del Servei d'Acollida Residencial d'Urgències

foto relat 2

" No et conformis amb el que necessites. Lluita pel que et mereixes".

Relat Testimoni d'una usuària del Servei d'Acollida Residencial d'Urgències.

foto relat 3

" Moltes vegades és millor oblidar el que una sent i recordar el que una val."

Relat testimoni d'una usuària del Servei d'Acollida Residencial d'Urgències

cor content

Potser no em recordeu perquè ja han passat uns 5 anys, més o menys, que vaig ser acollida per la Fundació Agi.

Ara dedico aquest missatge a la Fundació i a tots/es aquells/es que van participar en ajudar-me i recolzar-me per continuar endavant i sortir de la situació en la que em trobava.

Gràcies a vosaltres he pogut assolir els meus objectius, encara continuo. Un d'ells era poder finalitzar els meus estudis. Sí, després de molt esforç m'he graduat aquest any i estic feliç!!!

Us agraeixo de tot cor la vostra feina i m'agradaria poder algun dia participar en ajudar a altres dones que, com jo aleshores, ho passan malament o no veuen futur.

Usuària del Servei Substitutori de la Llar

puzzle

He pasado por una deconstrucción de mi persona, perdiendo arraigos, pilares, referencias de modo inmediato, sin anestesia, y gracias a vuestro acompañamiento he ido recomponiendo y descubriendo mi propio puzzle.

Doloroso a veces, algunas visitas, otras liberador.  Estoy en el camino de reconocerme, y eso ha sido gracias a Nuria en especial, estoy reactivando a un brillante según mis conocidos, que nunca paso de creerse una piedra pómez.

Sigo confiando, en que las cosas ocurren cuando podemos aceptarlas y asumirlas. Gracias por esa ayuda.

Usuària del Programa d'Integració Social i Suport a les Dones (ISAD)