"Estava molt espantada, no sabia a on anar, vaig trucar al 016 i em van recomanar posar-me en contacte amb AGI.

La primera visita amb l'assistenta va ser revitalitzant, em va assessorar, va tranquil·litzar-me, va resoldre els meus dubtes i em va aconsellar una visita amb la psicòloga de la Fundació.

Són professionals preparades per tractar temes tan delicats com la violència de gènere, tenen assessorament legal i tot això gratuït.

Recomano sense cap dubte a totes les persones que formen l'equip de la Fundació AGI.

¡Gràcies per la vostra tasca! M.G.”

"Bon Nadal per a tu, els teus i tots els teus companys de feina. Desitjo sincerament que la vostra tasca sigui tan profitosa per a moltes persones com ho ha estat per a mi. Gràcies per tot"

Usuàri d'ARHOM

"Amb aquesta carta m’agradaria expressar tot allò que potser no he pogut expressar amb paraules.

Vull dir que mai hauria imaginat poder aprendre tant. A part del que vaig aprendre de la professora, que va ser moltíssim i li estic molt agraït, he pogut aprendre de mi, he aprés a conèixer-me, a reconèixer els meus estats d’ànim i des d’aquí saber controlar-los.

Ara sento que no decauré davant de cap situació on abans no sabia controlar  la meva personalitat i la perdia totalment, no era jo.

Amb aquesta carta també vull agrair l’ajuda i el tracte que se m’ha brindat per part de tots en general.

Vull dir que ara em sento molt bé amb mi mateix i arran d’això podré ser feliç. Tot així i molt més podré aplicar-ho al dia a dia en la meva vida personal i estic al cent per cent segur que canviarà la meva vida a molt millor, si més no ho intentaré.

Moltes gràcies.”"

"Tinc només bons records de totes que no oblidaré mai. Estic molt agraïda de tota l'ajuda que he rebut. Us desitjo el millor a totes”

"Per desgràcia, no sóc l'única persona que viu aquesta experiència tan terrible, però per sort hi ha persones que es preocupen per nosaltres, aneu a elles sense por perquè, no ho dubteu, de l'infern es surt i, encara que és un pas molt difícil, en el moment que el doneu s'obre davant vostra un món totalment diferent, més humà."