cor content

Potser no em recordeu perquè ja han passat uns 5 anys, més o menys, que vaig ser acollida per la Fundació Agi.

Ara, dedico aquest missatge a la Fundació i a tots/es aquells/es que van participar en ajudar-me i recolzar-me per continuar endavant i sortir de la situació en la que em trobava.

Gràcies a vosaltres he pogut assolir els meus objectius, encara continuo. Un d'ells era poder finalitzar els meus estudis. Sí, després de molt esforç m'he graduat aquest any i estic feliç!!!

Us agraeixo de tot cor la vostra feina i m'agradaria poder algun dia participar en ajudar a altres dones que, com jo aleshores, ho passan malament o no veuen futur.

puzzle

He pasado por una deconstrucción de mi persona, perdiendo arraigos, pilares, referencias de modo inmediato, sin anestesia, y gracias a vuestro acompañamiento he ido recomponiendo y descubriendo mi propio puzzle.

Doloroso a veces, algunas visitas, otras liberador.  Estoy en el camino de reconocerme, y eso ha sido gracias a Nuria en especial, estoy reactivando a un brillante según mis conocidos, que nunca paso de creerse una piedra pómez.

Sigo confiando, en que las cosas ocurren cuando podemos aceptarlas y asumirlas. Gracias por esa ayuda.

Usuària del Programa d'Integració Social i Suport a les Dones (ISAD)

trencadissa

A lo largo de las diferentes visitas han habido preguntas que me han ayudado a identificar patrones y comportamientos repetidos en todo tipo de situaciones en la vida cotidiana. He aprendido a identificar, escuchar, entender y a ponerme en el lugar de las personas que me rodean. Hemos trabajado la importancia de empezar por "el yo", de no sobrecargarse, de abrir válvulas de escape para liberar el estrés de la vida cotidiana. Entendí la importancia de cuestionar nuestro bagaje y nuestra posición en todo momento. Como en todo en la vida, lo importante ahora es seguir poniendo en práctica todo lo que me llevo añadido. Muchas gracias por el apoyo brindado.

Usuari que ha participat al programa de presons, de prevenció de conductes reincidents en agressors sexuals.

lliure

Vull agrair-vos la dedicació, l'atenció i els ànims en el pitjor moment de la meva vida. Heu aconseguit que em sentís tan a gust i recolzada el temps que he estat amb vosaltres que surto amb l'ànima i el cor forts, per emprendre una nova vida, un futur millor.

Dona usuària del Servei Residencial d'Urgències

"Estava molt espantada, no sabia a on anar, vaig trucar al 016 i em van recomanar posar-me en contacte amb AGI.

La primera visita amb l'assistenta va ser revitalitzant, em va assessorar, va tranquil·litzar-me, va resoldre els meus dubtes i em va aconsellar una visita amb la psicòloga de la Fundació.

Són professionals preparades per tractar temes tan delicats com la violència de gènere, tenen assessorament legal i tot això gratuït.

Recomano sense cap dubte a totes les persones que formen l'equip de la Fundació AGI.

¡Gràcies per la vostra tasca! M.G.”