EXPOSICIÓ DE L'OMBRA A LA LLUM 2017 DIVERSES DATES LLOC: TMB I CASA ELIZALDE

PatiLlimona1CASA ELIZALDE  Off Elizalde  Del 21 de novembre al 22 de desembre de 2017 En el marc del taller fotogràfic De l’ombra a la llum, la Fundació Setba engega una col·laboració amb el Photogenic Festival per exposar el treball realitzat per Maria Espeus, Premi Nacional de Cultura 2017 del CoNCA, i algunes de les participants del taller.  El dimarts 28 de novembre a les 19:30 hores es realitzarà la presentació de l'exposició de fotografies de les dones  de la Fundació AGI que han participat al taller.

TMB  VII edició Tria la teva causa  A partir del 6 de novembre a l’Intercanviador de Diagonal/Passeig de Gràcia. La presentació de l'exposició de fotografies de les dones de la Fundació AGI que han participat al taller serà divendres 24 de novembre a les 11 del matí, al vestíbul del metro Diagonal L-5, accés Rambla Catalunya-Rosselló.

EL 10 DE LA REIAL 23 NOVEMBRE 2017 - 24 FEBRER 2018 LLOC: FUNDACIÓ SETBA