La Felicitació d’enguany, creació de la Salma, d’11 anys d’edat, és la guanyadora del concurs convocat per la Fundació AGI entre els nois, les noies i els infants acollits per AGI en algun dels seus Recursos.

AQUEST ANY LA POSTAL QUE LA NOSTRA FUNDACIÓ ENVIA A COL·LABORADORS, AMICS, TREBALLADORES...HA ESTAT TRIADA DE POSTALS ENVIADES PER MENORS QUE ASSISTEIXEN A SERVEIS D'AGI

Els menors que assisteixen a serveis de la Fundació AGI han participat en un concurs per escollir la POSTAL de NADAL que la Fundació AGI envia cada any als seus col·laboradors, amics, amigues, treballadors…, la postal guanyadora s’enviarà per e-mail principalment i algunes s’imprimiran.

Totes les postals de Nadal rebudes, amb la guanyadora, estan en el document que adjuntem i que podeu veure clicant aquí

El jurat ha estat format per 5 professionals de la Fundació AGI.