AQUEST ANY PORTA EL TÍTOL “REBOBINA. CANVIEM EL FIL DE LA HISTÒRIA”

L’Institut Català de les Dones, mitjançant la seva presidenta Teresa M. Pitarch, ens fa arribar el material editat per a commemorar el 25 de novembre, Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones.

La Fundació AGI hi participa i fa seu aquest material (logotip, banner, cartell). Aquest any porta el títol “Rebobina. Canviem el fil de la història”. L’acció de rebobinar està lligada a la voluntat de tornar a escoltar o de tornar a mirar. El fet de rebobinar ens permet tornar a fixar l’atenció en allò que volem comprendre i ens dóna la possibilitat de trobar els elements que ens permetin comprendre i interpretar el com i el perquè és imprescindible si com a societat volem eradicar la violència masclista.

Amb aquesta campanya es demana a totes les instàncies polítiques el reconeixement a la tasca feta pel moviment de dones, així com el compromís envers la ciutadania i envers els i les professionals de tots els àmbits, perquè quan rebobinem tinguem sempre al nostre abast les eines i les recursos necessaris per poder afrontar la violència masclista i canviar el fil de la història.

Es pot tenir més informació sobre la campanya i els materials editats a l’enllaç següent de la web d’ICD: