AQUEST ANY LA POSTAL QUE LA NOSTRA FUNDACIÓ ENVIA A COL·LABORADORS, AMICS, TREBALLADORES...SERÀ TRIADA PER MENORS QUE ASSISTEIXEN A SERVEIS D'AGI

Proposem als menors que assisteixen a serveis de la Fundació AGI participin en un concurs per escollir la POSTAL de NADAL que la Fundació AGI envia cada any als seus col·laboradors, amics, amigues, treballadors…, la postal guanyadora s’enviarà per e-mail principalment i algunes s’imprimiran.

Totes les postals de Nadal rebudes un cop se sàpiga la guanyadora es penjaran a la pàgina web i tots els menors participants rebran un petit obsequi.

El jurat estarà format per 5 professionals de la Fundació AGI.

Bases del concurs:

1. Poden participar-hi nens i nenes i adolescents que assisteixen en algun servei de la Fundació AGI.

2. Cada concursant pot enviar només una postal de Nadal.

3. Els treballs seran de mida DINA-4 i s’entregaran a la referent del servei. En la postal hi ha de constar el NOM (sense cognom) i els anys.

4. Es pot fer servir qualsevol tipus de tècnica de forma aïllada o barrejada (llapis de fusta, ceres, retolador......) excloent el collage o qualsevol altre material enganxat. Cal que els traços siguin forts i els colors vius ja que els difuminats i colors clars es perden quan s’imprimeix.

5. L’últim dia per presentar la postal de Nadal és el 20 de novembre de 2016.

6. La postal guanyadora se sabrà el dia 01 de desembre de 2016.

7. Els menors que participen en aquest concurs cedeixen els drets d’autoria a la Fundació AGI.