AQUEST DIMARTS 20 D’OCTUBRE ES VA FER LA CONFERÈNCIA D’INAUGURACIÓ AMB LA PARTICIPACIÓ DE LA NOSTRA PRESIDENTA, ROSA GARRIGA.

En aquest Màster de la UB, la Fundació AGI hi participa de manera molt activa aportant professorat especialitzat per a impartir les classes i acollint alumnes en pràctiques en mediació penal a la Ciutat de la Justícia.

Detallem els professionals d’AGI i la matèria que imparteixen:

o   Mediació: Metodologia, procés i rol del mediador

Isabel Cabós

o   Conferencing i Cercles

Clara Casado/Silvina Martins

o   Síntesi i avaluació del mòdul

Clara Casado

o   Bones pràctiques de Justícia Restaurativa. Protocol de Coordinació

Mª Montserrat Martínez

o   Protocol de Justícia Restaurativa en Centres Penitenciaris

Albert Rodríguez

o   Taller de casos pràctics

Mercè Llenas/Ana Gómez

L’acte inaugural va tenir lloc a l’aula Sanvicens del Departament de Teoria i Història de la UB a l’edifici Llevant del campus Mundet.

La inauguració oficial va estar a càrrec de:

·         Roser Boix. Degana de la Facultat d’Educació.

·         Pilar Heras. Directora del màster i del Grup de Recerca en Pedagogia Social de la UB

·         Joaquim Clavaguera. Director General d’Execució penal a la comunitat i justícia juvenil. Del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya

·         Rosa Garriga. Presidenta de la Fundació AGI

·         Marta Esteve. Directora de l’àrea Social de la Fundació IReS

La Conferència del primer dia va ser a càrrec de Marc Cerón, Subdirector d’execució penal a la comunitat del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya i President de la Conferència Europea de Probation, que va desenvolupar el tema “Tendències de l’execució penal a Europa”.

Pilar Heras i Núria Fabra, directora i coordinadora del màster respectivament, van lliurar la documentació informativa als estudiants.