Notícies

11participa instalacion zapatos rojos blanes2l'Associació de Dones Artesanes de Blanes orgsnitza tallers per pintar sabates de color vermell com a símbol de dones assassinades per violència masclista.

Isabel Cabós, Coordinadora de l'Equip de Justícia Restaurativa que gestiona la Fundació AGI, ha estat distingida des de la Direcció General d'Execució Penal per la seva tasca professional.

Fundació Setba i Photogenic Festival organitzaran per a la temporada 2017/ 2018 tres exposicions fotogràfiques sota el mateix títol De l’ombra a la llum

icdVisita de la Marta Jové, Coordinadora Territorial a l'Àrea de Barcelona de l'institut Català de la Dona a la Fundació AGI.

JA PODEU VEURE L'AUDITORIA DELS COMPTES ANUALS 2016 DE LA FUNDACIÓ AGI

cirque soleilDones, nens i nenes de la Fundació AGI gaudeixen d'un dels espectacles del Cirque de Soleil.

PER ACOMPANYAR ALS INFANTS I ADOLESCENTS DURANT LES ACTIVITATS LÚDIQUES EL MES DE JULIOL