Notícies

Aquest any els nens i nenes dels Serveis de Reforç Educatiu de Vilanova i la Geltrú ens han volgut ensenyar com van passar el Dia de Sant Jordi, gaudint d'una bona passejada per la Fira de Llibres i disfrutant amb d'altres activitats que es realitzaven a la Vila amb motiu de la Festivitat.

Un any més les dones ingressades als Serveis d'Acollida d'Ugencies i els seus fills i filles ens han omplert els serveis de color, creativitat i molta festivitat. Han dissenyat i elaborat roses de colors molt especials... i els nens i nenes han rebut el Llibre de Sant Jordi. Ha estat una jornada divertida, diferent i molt especial per a tots i totes.

rosa 1

la rosa 3

Aquest Sant Jordi les roses han omplert de color i bones vibracions els Serveis Substitutoris de la Llar. Totes les dones que es troben ingressades han rebut la seva rosa.

rosa tarragona

Us presentem La Mona que van fer les dones ingressades al Servei Alternatiu a la Llar  i els seus fills i filles aquest cap de setmana, preparant la festivitat del Dilluns de Pasqua.

Una mona dolça i molt ben feta!!!

mona pis

Punts de llibre per cel·lebrar la Diada de Sant Jordi.

Els nens i nenes més petits que realitzen reforç escolar a Vilanova i la Geltrú han realitzat aquesta activitat preprarant el Dia de Sant Jordi. Són uns autèntics artistes!!!

GRUP A 002GRUP B 002

Dilluns 8 d'abril de 2019 la Fundación Mutua Madrileña va fer entrega a la seva VII convocatòria de les Ajudes a Projectes d'Acció Social que cada any atorga a entitats socials de tot el territori Espanyol.

La Fundació AGI ha estat escollida com entitat de referència pel seu projecte "Servei d'Acollida d'Urgència per a  dones, fills i filles maltractats". Gràcies Mutua Madrileña!!!

AyudasAccionSocial baja 47

El 27 Març de 9 a 14 hores va tenir lloc la Fira d'Entitats que participen i col·laboren amb el Centre al pati del CP Ponent.

La Fundació AGI hi va estar present amb el programa d'Intervenció Psicoterapèutica per a interns amb conductes violentes i amb el programa de Justícia Restaurativa.

La Direcció ha felicitat a totes les entitats participants per l’èxit de la Fira i per la implicació que han demostrat.

"Entre tots hem fet que fos un matí molt especial per als interns i també per a tot el personal del centre".

Us mostrem les fotografies de la Fira .