Notícies

Per reivindicar els drets de les dones, per una educació basada en la igualtat, per reclamar els mateixos drets,

per lluitar contra la violència de gènere.

DIAINTERNACIONALDONA17B

Avui més que mai cridem prou Violència Masclista i demanem Igualtat de Gènere.

Un altre any els nens i les nenes acollits en els nostres serveis d'acollida d'urgència han cel·lebrat el carnaval.

Han gaudit d''aquesta festa creant les seves disfresses i més tard lluint-les. I han posat així de guapos i guapes per tots nosaltres. Esteu xulíssims!!!

rtol carnaval

El dia 20 de febrer la Coordinadora del Programa de Justícia Restaurativa, la Directora Tècnica i la Presidenta de la Fundació van participar a la primera jornada del Firactiva't, organitzat pel Departament de Justícia.

fira 2

Els nostres serveis de reforç escolar treballen a diferents municipis de Catalunya. Us mostrem imatges d'un dels grups de reforç escolar a Vilanova i la Geltrú, fent activitats tant individuals com en grup.

VNG1

La Presidenta de la Fundació AGI és rebuda pel Papa Francisco en una visita al Vaticà.

Vatic 2

foto rosa

La donació la fa l’Ajuntament de Vilassar de Mar amb la col·laboració de les associacions feministes del municipi.

I els diners es van recaptar amb un acte de la programació del 25N; una obra de teatre que es diu “Inèrcia” de la Cooperativa Cúrcuma.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!!