Premi al civisme Serra i Moret 1995

La Fundació AGI va ser distingida amb aquest guardó, que atorga la Generalitat de Catalunya, per un treball d’investigació social sobre els disminuïts psíquics a Catalunya.

Premi Obra Social Caixa de Sabadell

Als anys 2009 i 2010, la Fundació AGI en la celebració de la 36ena i 37ena edició, se'ns va atorgar un dels premis de l’Obra Social de la Caixa de Sabadell.

Premi Societat Barcelonesa Amics del País

L’any 2011, la Fundació AGI va obtenir el premi que cada any atorga la Societat Barcelonesa d’Amics del País, per la seva destacada tasca social.

Generalitat de Catalunya. Departament de Justícia

L’any 2012, el Departament de Justícia, a través d’Execució Penal a la Comunitat i Justícia Juvenil, va distingir la Fundació AGI amb el reconeixement públic per la seva dedicació i col•laboració amb els serveis d’execució penal a la comunitat i justícia juvenil, mediació i atenció a la víctima.

Mutua Madrileña

L’any 2013, la Fundació AGI va obtenir un dels premis que atorga la Fundación Mútua Madrileña pel Servei d’Acollida d’Urgència per a dones fills/filles maltractats.

Certificat de qualitat

La Fundació AGI està acreditada amb l’ISO 9001, a través d’AENOR-IQNET, en els seus programes: ARHOM - PAIF - ISAD - IFAM - PISOS D'URGÈNCIA D'ATENCIÓ A DONES MALTRACTADES I ELS SEUS FILLS I FILLES